VISQUEM PER MITJÀ D'ELL - 1 Jn 4-9

La cançó Guanyadora del XXIXé Festival de la Cançó al V Concurs de la cançó Diocesana

2013-04-25 13:41

Aquest any amb més entusiasme que els altres, també hem presentat la cançó de Festival al V Concurs Cançó Diocesana

Si teniu un minutet sols heu d'ajudar-nos a consegui-ho seguint els pasos.

Ací van els pasos a seguir: Teniu fins el dia 1 de maig per a votar.
1. Entreu al següent enllaç: https://www.juniorsmd.org/es/concursocancion
2. Feu clic en votar la cançó Aniré on m'envies tu. (mireu el nº de vots que hi ha)
3. Introduiu una adreça de
correu electrònic, a la que vos enviaran un correu enseguida.
4. Entreu al cor
reu que heu ficat anterior-ment i feu click en l'enllaç que vos reenvia des de juniors i vos duu a la mateixa paguina del principi on heu de mirar el nº de vots per tal de saber si s'han sumat.
5. Podeu votar tantes vegades com correus electrònics teniu...


I Ja està! a per el premi a la caçó diocessana.

Ací vos deixem la Lletra de la cançó Guanyadora

PRIMER PREMI XIXé FESTIVAL DE LA CANÇÓ JÚNIOR

ALZIRA, 13 D’ABRIL DE 2013

 

ANIRÉ ON M’ENVIES TU

Recitat:

Perquè aniràs on jo t’envie,

i diràs el que jo et diga.

No tingues por davant d’ells

perquè ací estic jo per a lliurar-te.

 

No vull pensar i dir,

sóc massa jove,

Però aniré on m’envie Ell

I faré sempre el que hem diga.

Inspire fort i guarde dins 

El que no toca dir

Ell posa totes les paraules

Als meus llavis, per a mi

 

I Encara que no tinga paraules

Jo sé que ell té, les claus de totes les portes

No hi ha més contes que contar

No més que aquells, que tu vulgues contar-me

Per a seguir-te i per somiar.

  

Per tu, tot el que jo faig ho faré per tu

I aniré on m’envies tu_

I jo diré, el que ell vol que diga (x2)

 

Per tu, jo done pau

Per tu jo done amor

Per tu jo done vida

Per canviar aquest món (X2)

 

Després de ser cridat

I acompanyat         

Tinc una nova missió

La de ser enviat

Un missatge d’amor i pau

A qui vulga escoltar

Les paraules d’un cor jove

Que només sap estimar

 

I Encara que no tinga paraules...


Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Els monitors i educadors de Juniors MD Sant Pere

Lloc de cerca

Contacte

Pl. Sant Pere, 6
46410 Sueca (València)